Domů » Workshopy

Workshopy

Fotografické workshopy

Více než 15 let pořádám fotografické workshopy zaměřené na makrofotografii. Cílem mých kurzů je seznámit účastníky s fotografickou technikou a způsoby fotografování. Snažím se využít své dlouholeté entomologické praxe a tak se účastníci dozvědí i spoustu zajímavostí z hmyzího světa. Právě znalost fotografovaných objektů je pro výslednou fotografii velmi důležité. Kurzy pořádám v nejbližším okolí Chomutova, nebo v Kašperských Horách, kde je pořádá www.fotoinstitut.cz.

Nabízím kurzy se zaměřením na fotografování bezobratlých živočichů a rostlin. Můžete využít kurzu pro začátečníky, který se většinou pořádá na počátku jara, nebo kurzu pro pokročilé. V poslední době je velmi populární fotografování vážek a tak i jeden z kurzů je věnován právě jim. Nově jsem zařadil do nabídky kurz zaměřený na skládanou fotografii a také na fotografování pavoukovců. Skládaná fotografie se v poslední době velmi rychle rozvíjí a díky technice a pomůckám jsou na internetu k vidění opravdu úžasné fotografie.

Stručný popis jednotlivých programů, které obvykle pořádám

Individuální kurz
Nabízím individuální kurzy jednotlivcům, a to nejen v okolí Chomutova, ale mohu přijet i přímo k Vám. Můžete se mnou prožít jeden fotografický den, kdy Vám ukáži jak fotografuji, jaké pomůcky používám, jak využívám denní světlo, blesk atd. Máte možnost se na cokoli zeptat a vše si vyzkoušet. Výhodou je individuální přístup a plné využití společně stráveného času.

Makrofotografie
Cílem kurzu je rozšířit znalosti a dovednosti účastníků. Seznámím Vás se speciálními pomůckami a technikami, které Vám pomohou zdokonalit Vaše fotografie a také snížit množství nepovedených snímků. Součástí kurzu jsou i kratší výjezdy na atraktivní lokality, kde účastníkům představím některé jejich obyvatele. Součástí kurzu je i časně ranní fotografování, to však jen v případě příznivého počasí. Zmínka bude i o ukládání a úpravě fotografií.

Makrofotografie - vážky - vodní živočichové
Účastníci tohoto kurzu by měli být již alespoň mírně pokročilí. Cílem kurzu je fotografování vážek a vodních živočichů v jejich přirozeném prostředí. Navštívíme některé velmi atraktivní lokality v nejbližším okolí Chomutova, kde žije řada velmi zajímavých druhů vážek a dalších vodních živočichů. Ukážeme si jak nastavit fotoaparát při ranním fotografování, při fotografování vážek v letu, při umělecké fotografii apod. Zmínka bude i o ukládání a úpravě fotografií.

Makrofotografie - skládaná fotografie
Cílem kurzu je seznámit účastníky s technikou skládané fotografie. Ukážu Vám jaké pomůcky musíte používat a jak správně postupovat při fotografování jednotlivých snímků. Poradím Vám kde a jak najít vhodné objekty a jak si pomoci i doma ve studiu. Součástí kurzu je i praktická ukázka úpravy fotografií a následná retuš.

Makrofotografie - pavoukovci
Tento kurz je věnován milovníkům pavoukovců. Navštívíme některé atraktivní lokality v okolí, kde si můžete zkusit vyfotografovat některé zajímavější druhy pavoukovců. Pomohu Vám s jejich hledáním a ukážu Vám techniky, které Vám zaručí kvalitní fotografie. V případě příznivého počasí si vyzkoušíte i ranní fotografování.

Gibbaranea sp.Gibbaranea sp.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace