Domů » Nejnovější články » Nepovedená oprava

Nepovedená oprava

Tak jsem si říkal, že si budu užívat fotografování s opraveným objektivem MP-E65, ale stále mi není přáno. Asi před měsícem jsem obdržel opravený objektiv MP-E65. Samozřejmě kde jinde mohl být než v AWH. Vstřícné jednání, jasná odpověď a poměrně rychlé vyřízení opravy mne potěšilo. Šlo o poměrně banální opravu flexu clony, resp. výměnu tohoto flexibilního kabelu. Jaké ale bylo mé překvapení, když jsem se asi po dvou týdnech zcela náhodou podíval do objektivu. Při zvětšení 1:1 se v objektivu objevil onen flexibilní kabel. Bylo s podivem, že jsem si nevšiml nějaké vady obrazu, protože zasahoval poměrně daleko do středu čoček. Říkal jsem si, že to holt vydržím, ale...po dalších pár dnech se začala špinit jedna z vnitřních čoček a objevil jsem i další nečistotu, jakýsi vlas, který bude spíše nějaký zbytek lepidla.

Radoval jsem se, že už nebudu muset objektiv nikam posílat, ale opak je pravdou. Budu muset objektiv opět zabalit a odeslat do servisu. Tentokrát budu jen doufat, že objektiv bude opraven a již ho nebudu muset nikam posílat. Slyšel jsem o AWH řadu věcí, samozřejmě i spoustu negativních, ale nepatřím mezi ty, kteří dají na "jedna paní povídala". Zde se to opravdu nepovedlo a divím se, že to takto mohlo vůbec opustit brány servisu.

Špatně opravený flex clony u objektivu MP-E65

Kabel zasahuje skutečně daleko a je na první pohled vidět.

Šipky ukazují na nečistoty vzniklé opravou, resp. na otisky po posouvání kabelu po čočce.

Váš komentář k článku

Pište prosím jen komentáře, kterými se vyjadřujete k tématu. Políčka označená červenou hvězdičkou jsou povinná a bez jejich vyplnění nebude Váš text uložen v databázi. viz nápověda


*
*
8751613
*
:-) :-D :-| :-( ;-) ;-D :cool:
Jiří Plekanec
Poslední dobou mě přijde,že co koupíš je zmetek.Pakliže to jde přes výstupní kontrolu,nemělo by se to stávat.Ale když dopadne oprava tímto způsobem,přijde mě to smutné.Kdysi se říkalo,zlaté české ručičky.Dnes je to spíš průser,protože amatéři pracují tam ,kde nemají co dělat.A je to v jakém koliv oboru.Myslím,že tím netrpí jen Canon!...
Držím palce.
Jirka.
Pavel Krásenský
Já jsem se snažil popsat je jednu konkrétní zkušenost a ať je to jak chce, není to úplně dobře provedená oprava, mírněji řečeno. Otázka je proč se tak stalo. Samozřejmě příště mohu zkusit, stejně jako každý, jiný servis a udělat si svůj obrázek. Toto se ale nepovedlo a já budu muset jet buď opět do Prahy a nebo objektiv poslat, tak či tak, budu muset být opět řadu dní bez objektivu.
Tomáš
Já mám s AWH zase jen ty nejlepší dojmy a vždy mi vše super opravili. psat nekonkrétně jako pan M.Sofer(k čemu to je).... Já mám s panem Soferem taky negativní zkušenosti... osobně ho nedoporučuji zase já. Je to úplně stejně napadající-arogantní a matarské... a nic neříkající.
Tedy než uvolňovat flustraci na debatách, tak pokud dovedete dělat servis lépe, tak určitě na našem trhu se prostor pro konkurenci věřím najde, tedy proč nemít další servis. Tak ukažte jak dovedete opravovat Vy. Rad se pak za rok podivám jaké hodnocení na různých vláknech dostanete Vy:) vsadím se že Vám tam banda zoufalců bude psát podobné texty nekonkrétní,arogantní a amatérské jako je ten Váš pane Sofer.
Michal Šofer
AWH osobně nedoporučuji. Je to sebranka neschopných a navíc arogantních amatérů, kteří profitují z toho, že prakticky jediným aut. servisem canonu u nás. Mám s nimi čistě negativní zkušenosti (Celkem podrobně jsem jejich počínání popisoval v dnes již neexistujících vláknech na grafika.cz). Před nějakou dobou mi známý doporučil jeden servis v Německu a naprostá spokojenost co se kvality práce, péče o zákazníka a ceny týče.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace