Nepovedená oprava
Tak jsem si říkal, že si budu užívat fotografování s opraveným objektivem MP-E65, ale stále mi není přáno. Asi před měsícem jsem obdržel opravený objektiv MP-E65. Samozřejmě kde jinde mohl být než v AWH. Vstřícné jednání, jasná odpověď a poměrně rychlé vyřízení opravy mne potěšilo. Šlo o poměrně banální opravu flexu clony, resp. výměnu tohoto flexibilního kabelu. Jaké ale bylo mé překvapení, když jsem se asi po dvou týdnech zcela náhodou podíval do objektivu. Při zvětšení 1:1 se v objektivu objevil onen flexibilní kabel. Bylo s podivem, že jsem si nevšiml nějaké vady obrazu, protože zasahoval poměrně daleko do středu čoček. Říkal jsem si, že to holt vydržím, ale...po dalších pár dnech se začala špinit jedna z vnitřních čoček a objevil jsem i další nečistotu, jakýsi vlas, který bude spíše nějaký zbytek lepidla.
Radoval jsem se, že už nebudu muset objektiv nikam posílat, ale opak je pravdou. Budu muset objektiv opět zabalit a odeslat do servisu. Tentokrát budu jen doufat, že objektiv bude opraven a již ho nebudu muset nikam posílat. Slyšel jsem o AWH řadu věcí, samozřejmě i spoustu negativních, ale nepatřím mezi ty, kteří dají na "jedna paní povídala". Zde se to opravdu nepovedlo a divím se, že to takto mohlo vůbec opustit brány servisu.
Špatně opravený flex clony u objektivu MP-E65
Kabel zasahuje skutečně daleko a je na první pohled vidět.
Šipky ukazují na nečistoty vzniklé opravou, resp. na otisky po posouvání kabelu po čočce.
Tedy než uvolňovat flustraci na debatách, tak pokud dovedete dělat servis lépe, tak určitě na našem trhu se prostor pro konkurenci věřím najde, tedy proč nemít další servis. Tak ukažte jak dovedete opravovat Vy. Rad se pak za rok podivám jaké hodnocení na různých vláknech dostanete Vy:) vsadím se že Vám tam banda zoufalců bude psát podobné texty nekonkrétní,arogantní a amatérské jako je ten Váš pane Sofer.
Držím palce.
Jirka.